-FSM, müşterileri ile yapılan sözleşmeye uygun olarak istenilen kalitede hizmet verir. -FSM, müşteri şikayetlerini değerlendirerek, en kısa sürede giderir ve önleyici tedbirleri alır. -FSM, müşterileri ile arasında ve kendi bünyesinde iyi bir iletişim sistemi kurar ve devamını sağlar. -FSM, müşteri taleplerini zamanında, en güvenilir ve ekonomik şekilde karşılar ve verilen hizmette kaliteden taviz vermeden kalitenin sürekli gelişmesi için önlemler alır. -FSM, mevcut tüm kaynaklarını işletmenin üretim kapasitesini arttırmak, büyümesini ve gelişmesini sağlamak için kullanır. -FSM, firmanın faaliyet kapsamına giren konulardaki tüm gelişme ve yenilikleri takip eder. -FSM, faaliyetleri süresince çevreye saygılı bir çalışma düzeni içerisindedir. -FSM, misyonunda belirtilen tüm konularda devamlı ve etkin faaliyette bulunur.